-
1. Брой на предложените работни места1
-
2. Сфера на предлаганата позицияХуманитарна сфера (НПО, международни организации)
-
3. Работна позицияСчетоводител
-
4. Образование, което се изисква за позициятаВисше образование (бакалавър, магистър)
-
5. Задължително ли е владеенето на език?Yes
-
5.1 ЕзикБЪЛГАРСКИАНГЛИЙСКИ
-
7. Предлага ли се обучение на работника?Yes
-
8. Брутна заплата за работната позиция в лева916
-
9. Какво е работното време?Непълно работно време - 4 часа на ден
-
10. Допълнителна информация
ФАР ТЪРСИ ДА НАЕМЕ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Фондация за достъп до права – ФАР търси да присъедини към екипа си оперативен счетоводител.
Изисквания към кандидатите:
- Висше счетоводно-икономическо образование или средно икономическо образование и солиден стаж като счетоводител, в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството;
- Активно ползване на информационните технологии. Отлични умения за работа с офисен софтуер като Microsoft Office пакет, Google forms, както и с онлайн платформи за комуникация (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet и т.н.);
- Способност за работа в интензивна среда и самоорганизация. Аналитично мислене, умения за спазване на срокове и отговорност;
- Предишният професионален опит в оперативното счетоводство е предимство;
- Отличното владеене на български или английски езици са предимство;
- Уважение към човешките права, професионалните граници и етика;
- Прецизност и широкоскроеност, умения за работа в екип и за подкрепа работата на други членове на екипа.
Отговорности:
- Изпълнява задачи, свързани с контрол за правилното водене на първични документи, осчетоводяване на документи и водене на ведомости. Оформя документите, свързани с финансовата дейност;
- Регистрира хронологично счетоводните операции. Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
- Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения.
- Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица.
- Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в организацията.
- Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди.
- Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи.
- Отговаря за достоверността на изготвените операции, справки и отчети;
- В отсъствие на главния счетоводител го замества, като извършва счетоводни записвания по ред, установен в нормативните актове;
- Изпълнява и допълнителни задачи, свързани с длъжността, които са му поставени от главния счетоводител и Управителя.
- Редовно отчита дейността си пред Управителя и Главния счетоводител.
Какво предлагаме:
- Възможност за работа в екип с отдадени и опитни професионалисти и работа във водеща правозащитна неправителствена организация, която има богат опит в защитата на човешките права;
- Работа в приятелска среда, в екип с висока етика, емпатия и култура на взаимопомощ;
- Възможности за придобиване на нови знания и професионално развитие, в това число в сферата на дигитализацията и автоматизацията на работните процеси;
Условия на работа – на трудов договор с ангажираност на половин работен ден (4 часа).
Възнаграждение – 916 лева бруто за посочената в предходната точка ангажираност на половин работен ден
Място на извършване на дейността: онлайн и в един от офисите на организацията в страната, град Добрич или град София са с предимство
Начало на дейността: 30 август
Краен срок за кандидатстване: 26 август 2024 г.
Моля изпратете кратко мотивационно писмо (до 700 думи), автобиография и контактите на 2 души, с които можем да се свържем за препоръка, на имейл [email protected] със заглавие „Кандидатура – оперативен счетоводител“
Ще пишем по имейл на най-добрите кандидати, за да довършим процеса по избор, който ще включва изпълнение на писмено задание в срок до 28 август и онлайн интервю на 29 август.
-
Предлага ли се настаняване?Не